Support

Support

Support

Onderhoud en beheer

Natuurlijk verwacht u een maximale performance van uw systeem. Dat betekent dat u met preventief onderhoud moet zorgen voor zo min mogelijk uitval. En dat u aanpassingen steeds zo snel en effectief mogelijk doorvoert. Voor u misschien een hele klus, maar voor Componence dagelijks werk. Ons Liferay supportteam neemt u de zorg voor uw systeem graag uit handen. Wij houden alles steeds in optimale staat.

Scherp tarief

Ons gespecialiseerde supportteam kan uw applicatie kostenefficiƫnt onderhouden en beheren. Wij bespreken uw eisen en wensen en leveren Liferay support op maat. Bij kleine opdrachten combineren wij werkzaamheden voor verscheidene klanten. Ook kunnen wij delen van het beheer aanbieden volgens ons blended sourcing concept. Dat resulteert in een zeer scherp tarief.

24/7 supportdesk

Het supportteam van Componence heeft een vaste bezetting voor incident- en probleembeheer. Voor omvangrijke wijzigingen breiden wij uit naar de gewenste omvang. Incidenten kunt u melden bij onze Nederlandse supportdesk. Deze kan 24/7 voor u bereikbaar zijn. Incidenten worden aangemeld met onze webbased issue tracking en bij prioriteit 1 ook per telefoon.